2007an gure
ingurunean horien inguruan hitz egiten hasi, hala ere, autore askoren arabera betidanik
existitu izan dira. Ikasle guztiok beti izan dugu bat, nahiz eta horren inguruko
kontzientziarik ez izan. Interneten zabalkuntzak, batez ere sare sozialen zein
WEB 2.0ren zabalkuntzak, PLE-aren inguruko gogoeta zabaldu du.
Norentzat?
Ikasleentzat dela
pentsatu izan da. Ikasleok gure PLE-ak sortu behar ditugu kontziente izateko ikasteko
zer behar dugun edo zer erabiltzen dugun. Hala ere, Caberok dio, PLE-ak
ikasleengan zein irakasleengan eragina duela. Baina zergatik? PLE-ak
sortzeak, filosofia aldaketa eragiten duelako hezkuntzan, estrategia metodologiakoak aldatzera.
Ikasleek nola ikasten duten ikusi behar dugu, ondoren euren bidea erraztu ahal izateko. Beraz, irakasleei antolakuntza
organizatiboa aldatzera daramatzate.
Hauek definitzeko bi
bide daude:
- Teknologikoa edo instrumentala: tresneria nola erabili behar dugun aztertzen da.
- Didaktikoa edo pedagogikoa: estrategikoki PLE-a eraikitzeko kontuan zer izan behar dugun. PLE-aren eraikuntzan bi alderdi dira garrantzitsu:
- Ikaslea bere ikaskuntzaren jabe izatea
- PLE-a betirako ikaskuntza horretan baliabide interesantea izatea.
Bibliografia:
"Nuevos escenarios de aprendizaje digital ( 2.ª edicion)" mooc-etik ateratako apunteak.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina