2014(e)ko azaroaren 30(a), igandea

Seigarren asteko gogoeta

Klase teorikoan nire taldeari tokatu zitzaion aurkezpena egitea eta haurrek interneten aurkitu ditzaketen arriskuei buruz aritu ginen. Gai hau oso sakona da, nahiz eta guk asko ez sakondu. Gaur egun, geroz eta arazo gehiago sortzen dira umeek internet modu egokian erabiltzen ez dakitelako. Baina euren errua da? Nire ustez ez.  Agian norbaitek hori erabiltzen irakatsi beharko lieke. Badakit hori esatea oso erraza dela, baina ez dut uste, momentuz behintzat, beste modurik dagoenik halako arazoak sahiesteko.

Power point-a egiteko momentuan, klasean honi buruz esandakoa kontuan izan genuen:6x6x6-ko erregela, tamaina, kolorea, etab.

Ondoren, nire taldeak aurkezpenean jarritako bideoa ikusi ditzakezue. Honek interneteko arriskuek ekar ditzaketen ondorioez hitz egiten du.




Praktikan, educaplay weborrialdean aritu ginen. Honetan jarduera desberdinak asmatu genituen; nire taldekideak eta biok gurutzegrama eta letren sopa bat asmatu genuen. Oso baliagarria iruditu zitzaidan lehen hezkuntzan txikitxoekin aritzeko, ariketa oso errazak eta ulergarriak prestatu daitezkeelako.

Komikiak egiteko weborrialde ezagutu genuen, Pixton deiturikoa.  Asko gustatu zaitzaidan baliabide hau, baina nire ustez baditu bi akats oso larri. Batetik narratzailerik jarri ezin izatea. Eskolan beti irakatsi digute ipuinetan nahiz edozein kontakizunetan narratzaile bat dagoela. Beraz, hau eskolara eramanez gero, umeek ez lukete narratzailearen rola zein garrantzitsua den ulertuko. Bestetik, pertsonaiak nahi ditugun moduan kokatzea ez dela oso erraza; pila bat buelta eman behar diogu pertsonaiari nahi dugun posturan kokatzeko.

Andererekin batera eginiko komikia da ondorengoa:
Ondoren GoAnimateren inguruko bideo bat ikusi genuen. Go animate, Pixtonen antzera, Eskola 2.0n erabiltzen den baliabidea da. Honekbideoak modu erraz batean sortzeko aukera ematen dizu.

Amaitzeko, ondorengo kontzeptuen inguruan aritu ginen: PLE ( personal Learnig Environment),LMS (learning management system) eta MOOC ( massive Online Open Course). Horietatik azkenekoa ezaguna egiten zitzaidan, aurreko klaseren batean horren inguruan hitz egin genuelako. Gainontzeko biak ezezagunak ziren, baina behin horien azalpena entzunda, nire ezagutzekin lotzeko aukera izan nuen. Adibidez LMS, moodle eta e-gela bezalako orrialdeak direla ikasi nuen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina